Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Ντροπή.


Εγώ δεν την γνώριζα.
Για να είμαι ειλικρινής.
Καμιά θέση δεν είχε στις ταυτότητες των επιθυμιών μου.
Για να είμαι ειλικρινής.
Θεωρούσα ανόητους όσους την έδειχναν με το δάχτυλο τους σαν να είναι ο φταίχτης της υποκρισίας τους.
Για να είμαι ειλικρινής.
Μέχρι που εμφανίστηκε μπροστά μου.
Για να είμαι ειλικρινής.
Μπήκε από τις πόρτες που αφήνω ανοιχτές για να μπαίνουν που και που παρουσίες.
Για να είμαι ειλικρινής.
Στην αρχή κρυβόταν.
Για να είμαι ειλικρινής.
Όταν,όμως,έπρεπε να κλείσω την πόρτα για να πάρει η παρουσία μορφή,άρχισε να εισβάλλει διακριτικά στον χώρο μου.
Για να είμαι ειλικρινής.
Στην αρχή στάθηκε μπροστά στην πόρτα για να νιώσω ενοχές για τις παρουσίες που μείναν απ' έξω.
Για να είμαι ειλικρινής.
Και το κατάφερε.
Για να είμαι ειλικρινής.
Ύστερα άνοιξε την πόρτα,βγήκε έξω και έκλαιγε δυνατά και ψεύτικα.
Για να είμαι ειλικρινής.
Ήθελε να νιώσω ενοχές για την παρουσία που έμεινε στο δωμάτιο.
Για να είμαι ειλικρινής.
Και το κατάφερε.
Για να είμαι ειλικρινής.
Έτσι αποφάσισα να κλειδώνω την πόρτα στην πρώτη παρουσία που θα μπει μέσα από εδώ και πέρα.
Για να είμαι ειλικρινής.
Διαφορετικά θα εμφανίζεται προκλητικά πίσω από τις παρουσίες χωρίς να αντιλαμβάνονται γιατί έμειναν απ' έξω.
Για να είμαι ειλικρινής.
Αλήθεια, γιατί οι πόρτες δεν είχαν κλειδαριές και αρκούνταν μονάχα στην παρουσία κάποιου για να ανοίξουν;
Α,ναι ξέχασα.
Για να είμαι ειλικρινής.

1 σχόλιο:

  1. "Έτσι αποφάσισα να κλειδώνω την πόρτα στην πρώτη παρουσία που θα μπει μέσα από εδώ και πέρα.". O εχων τις κλειδαριες,εχει κ τα κλειδια..Κ μοιραζει αντικλειδια.Αλλα σ'αυτην την περιπτωση ισχυει το "ου διαιρει και βασιλευε"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή